Narodil jsem se, vyrostl a většinu života prožil v Krči, teď už nějakou dobu s rodinou bydlíme v Podolí.
Záleží mi ale na celé Praze 4. Moje cesta do komunálního zastupitelstva začala před osmi lety, kdy jsem se nemohl dívat na to, jak hazardní špeluňky a jejich dopady zbytečně degradují Synkáč a Nuselskou, v jejichž blízkosti jsem pracoval a mám je rád, nebo sídliště Krč či Pankrác. Mám ohromnou radost, že naše úspěšná občanská petice dala do pohybu proces, který se v posledních letech završil definitivním koncem hazardu v celé naší městské části, a že na místech po hernách vznikly nové kavárny, hospody, obchody a další služby pro místní.
Vedle svého života v Praze jsem měl ale to štěstí studovat, pracovat a žít i jinde po Evropě, a chvíli taky v zámoří, takže mám možnost srovnávat a nést si v hlavě inspiraci pro lepší kvalitu veřejného prostoru i veřejné správy u nás.
Přímo v Podolí to třeba má znamenat, že tu zachováme, obnovíme a doplníme kvalitní zeleň, včetně stromů v ulicích, budeme lépe pečovat o komfort pohybu po chodnících a vůbec veřejných prostranstvích, zlepšíme koncepční práci s veřejným prostorem třeba zadáním adekvátní závazné studie pro rekonstrukci prostranství od Nedvěďáku po náměstíčka Na Dolinách, Na Zlatnici, Sinkulovu a křižovatku Podolské s Podolským nábřežím, tak aby byla přívětivější a užitečnější pro sousedský život. Naprosto samozřejmě také Podolí budeme chránit před zbytečnými automobilovými mosty do Podolské / Na Dolinách a do Jeremenkovy a nové domy budeme povolovat jen takové, aby naši krásnou čtvrť skutečně přiměřeně dotvořily a přispěly k jejímu životu, nikoli se ji pokusily jen vytěžit pro maximální zisk.
V současné době pracuji jako vedoucí komunikace velké mezinárodní organizace, ale na částečný úvazek jsem se také vrátil k učení. S tím souvisí i moje aktuální obecnější snahy v komunálním působení: musíme pracovat na tom, aby naše školy skutečně chystaly všechny děti - ať už ze starého činžáku, z vilky nebo ze sídliště - na život v moderním světě. Městská část v tom jako zřizovatel základních škol může a má hrát aktivní roli. Z úspěchu a životního štěstí každého člověka přece může mít prospěch celé sousedství, celé město, celá společnost.